رندر
رندر را با نورهای VraySun ، VrayDome و دوربین VrayPhysCam در Vray 1.5 انجام دادم. می توانید تنظیمات آن را در شکل زیر ببینید.[divider][divider]
در این پروژه من از نورپردازی پشرفته استفاده نکردم. البته یک مشکل کوچک در overburn شدن (تابش شدید نور) در بعضی از قسمتها داشتم، به همین دلیل ماشین را یکبار با VraySun و یکبار بدون آن رندر گرفتم و در مرحله ی Post-Production (تولید نهایی) آنها را با هم ترکیب کردم. رندر صحنه شامل المان های Ambient Occlusion ، Z-Depth، گیاهان و البته صحنه ی اصلی بود.[divider] [divider]
تولید نهایی
تمامی لایه ها در فتوشاپ با هم ترکیب شدند. پیدا کردن آسمان مناسب سخت تر آن چیزی بود که فکر می کردم. که در نهایت یک تصویر مناسب از cgtextures پیدا کردم که با کمی تغییر، ایده آل محیط شد. میزان اشباع (در آسمان) لازم بود که در فاصله و با دور شدن از دید ناظر، برای القای عمق، کاهش یابد، بنابراین تنظیمات Depth Pass را برای آن انجام دادم.
غبارهای معلق در هوا که در دوردست وجود دارند را با یک برس ساده ی ابر (که از اینترنت گرفته بودم) به کار اضافه کردم.
در نهایت با یک اصلاح رنگ ساده، ویرایش منحنی های نور و اضافه کردن blur برای نمایش عمق میدان، کار به پایان رسید.[divider]
منبع : chameleon-drg