۵- متریال و تکستچر
در صحنه ساده خودم از متریال های پیشرفته بسیار زیادی استفاده کرده ام.من از متد های استاندارد برای تعیین diffuse و reflect استفاده کرده ام.
چوب کف زمین
چرم قرمز
پارچه
۶- تنظیمات رندر
تنظیمات رندر من رو در زیر مشاهده می نمایید.
و این تصویر رندر خام نهایی من است.
تصویر Z-depth map
تصویر Reflection map
۷- POST PRODUCTION
من دوست دارم رندرهام از رنگ های طبیعی بهره مند باشند.تنظیمات لایه رندر شده ام را همانند تصویر زیر در نرم افزار فتوشاپ انجام داده ام.
با تصویر Reflection ترکیبش کردم.
به تصویر z-depth map افکت Depth Of Field رو اضافه کردم.
۸- رندر نهایی
این نتیجه نهایی من با استفاده از تنظیمات بالا می باشد.
من امیدوارم که ساخت این صحنه ساده به شما کمک کرده باشد و شما از خواندن آن لذت برده باشید.
منبع : cgarchitect
1 Comments
پولاد
درود و خسته نباشید .. مطالب خوب و ارزشمندی دارین
موفق و پیروز باشید