این تصویر جزئیات بیشتری از پروسه ی مدلسازی یکی از موضوعات را نشان می دهد.
[divider]
[divider]
کف اتاق :
من کف اتاق را قطعه به قطعه مدل کردم. این کار به این دلیل بود که می خواستم هر کدام از قطعات ارتفاع خاصی داشته باشند و در جایگاه خودشان بصورت جداگانه قرار گیرند. فکر می کنم این کار، نتیجه را بسیار واقعی تر می کند به نسبت استفاده از یک بامپ ساده یا حتی اسکریپتهای معروف ساخت کف.
[divider]
[divider]
نورپردازی :
در این صحنه از ۳ نور اصلی استفاده شده است. دو نور از بیرون پنجره به داخل اتاق وارد می شود : یک نور VRay Light و همچنین یک نور VRay Sun. نور VRay Light دیگری هم در پشت دوربین قرار دادم و در نهایت از یک متریال VRayLightMtl هم برای تصویر محیط استفاده کردم ( با قدرت ۱۲). در شکل می توانید ببینید که من از اندازه ی بزرگی برای VRay Sun استفاده کردم تا سایه های نوری که از بیرون می تابد، نرم شود.
[divider]
در اینجا قصد دارم تنظمیات رندر تست را به شما نشان دهم. این تست در مرحله ای است که تمامی نورها در جای درست خودشان قرار داده شده اند و تنظمیات رندر سریع ترین حالت ممکن است.
[divider]