از یک dome (چیزی شبیه به نیم کره) برای آسمان صحنه استفاده شده است.
ما یک vray light material که شامل تکسچر آسمان می باشد را به dome اعمال کردیم.(توجه کنید که dome تنها نقش background را دارد و یک منبع نور نیست.)
برای این plane های منحنی شکل هم از vray light material به همراه یک تکسچر جنگل استفاده کردیم.(تنظیمات در سمت راست تصویر نمایش داده شده است.)
یک دوربین در بالای استخر قرار دادیم و مقدار focal lenght را به ۱۶mm کاهش دادیم تا یک ابهت و بزرگی به ساختمان و استخر بدهیم.
ساختمان اصلی چندان مدل پیچیده ای ندارد و چیزی شبیه به ساختمان های قدیمی و الالخصوص به ساختمان های منطقه مدیترانه ای شبیه است.
متریال دیوار شامل یک vray material ساده می باشد که تکسچر گچ در کانال diffuse و bump آن اضافه شده است.
متریال پشت بام کمی پیچیده تر است.برای ساخت آن از vray blend material استفاده شده است.که قسمت base وcoat توسط vray dirt map با هم ترکیب شده اند.
متریال پشت بام (base)
متریال پشت بام (coat)
متریال پشت بام (vray dirt)
برای ساخت آب استخر از displace modifier استفاده شده است. که یک تکسچر bump به آن اضافه شده است.
2 Comments
ناشناس
سلام.ممنون از سایت زیباتون.من چطور میتونم این برنامه آموزش vray که در اینجا توضیح دادید رو دانلود کنم؟
محمدمیلاد خسروی
سلام ممنون از شما.آموزش وی ری یا برنامه vray ؟