بسیاری از گیاهان و درختان در صحنه وجود دارد. این درخت خرما از مش ساده ساخته شده است و در آخر ما به آن مدیفایر displacement را اضافه کردیم.
متریال تنه درخت
متریال برگ
متریال ساقه برگ که از VrayMaterial با gradient rampساخته شده است.
تنظیمات رندر
خروجی RGB color
VrayLightSelect element
VrayObjectID
VrayReflection
VrayRefraction
VrayZDepth
بخش اول فتوشاپ : کمی hue / saturation را تغییر دادیم.
قسمت پایینی تصویر را با استفاده از gradient mask کمی تیره تر کردیم.
فیلتر Desaturate و highpass رو به تصویر اعمال کردیم.
لایه های Reflection و Refraction
فیلتر orange / yellow رو به ساختمان های پس زمینه اضافه کردیم.
لایه های فتوشاپ
رندر نهایی