از زبان Piotr Mróz :
این صحنه را به سادگی در ذهنم تجسم کردم و بعد اجراش کردم. برای نور پردازی فقط از VraySun و VrySky استفاده کردم.مدل سازی این پروژه را در نرم افزار ۳Ds Max و با موتور رندر Vray خروجی گرفته ام.
نمایی از دوربین
نمایی از کل پروژه.همانطور که مشاهده می نمایید در پشت استخر ساختمان هایی رو قرار داده ایم.در پشت ساختمان ها یک نیم کره مشاهده می کنید که و یک پس زمینه آسمان رو هم بهش اختصاص دادیم.
نمایی دیگر از کل پروژه
دوربین زیر ستون از این نما قابل مشاهده است.
مجموعه ای از ساختمان ها در سمت راست استخر
تنظیمات Gamma – برای دستیابی به تصاویر واقعی تر از Gamma 2,2 استفاده می کنیم.
در پروژه واحد اندازه گیری رو بر روی metric تنظیم نمودیم.
نورپردازی انجام شده در صحنه با VraySun است که پشت دوربین قرار گرفته است .
تنظیمات دوربین
VraySky رو در اسلات Environment Map و تنظیمات آن در سمت چپ قابل مشاهده است .
دقت کنید که در بکگراند نیمکره ایجاد شده casting و receiving shadows غیر فعال می باشد.
متریال نیمکره : متریال VrayLight با یک Map آبی از آسمان و همچنین استفاده از Color Correction node
آب استخر : با استفاده از یک Plan و اعمال مدیفایر های displacement و turbosmoothساخته شده است. مقدار displacement را برابر ۰,۰۲ cm گذاشته چون می خواستیم امواج ظریفی ایجاد کنیم.