(فهرست مطالب)
فصل اول ۱
مطالعات اقلیمی شهرستان کرمانشاه ۲
1-۱ تاریخچه سکونت ۲
1-۱-۱ شهر کرمانشاه ۳
1-۱-۲ موقعیت جغرافیایی ۴
1-۱-۳ توپرگرافی و جهات شیب زمین ۴
1-۲ ویژگی های اقلیمی و جوی ۵
1-۲-۱ بارش و میزان آن ۷
1-۲-۲ ایستگاه رطوبت نسبی هوا ۱۰
1-۲-۳ باد ۱۱
1-۲-۴ تبخیر ۱۲
1-۲-۵ تعداد روزهای یخبندان ۱۲
1-۳ وضعیت هیدرولوژیکی ۱۳
1-۴ منابع آب ۱۴
1-۵ زبان و مذهب ۱۵
1-۶ جمعیت ۱۶
1-۶-۱ ویژگی های جمعیتی استان ۱۶
1-۶-۲ تراکم جمعیت ۱۷
1-۶-۳ رشد جمعیت ۱۸
1-۶-۴ ساختمان سنی ۱۸
1-۷ گردشگری ۱۹
1-۷-۱ جاذبه های طبیعی ۲۰
1-۷-۲ غارها ۲۲
1-۷-۳ زیست گاه های طبیعی ۲۳
2- جاذبه های فرهنگی – تاریخی ۲۴
فصل دوم ۲۸
2-۱ فلسفه کلی موسیقی ۲۹
2-۲- شناخت مقدماتی موسیقی ۳۰
2-۱-۱ ریشه لغوی موسیقی ۳۱
2-۲-۲ تعریف موسیقی ۳۱
2-۳ موسیقی ایرانی ۳۲
2-۳ -۱ نغمه: ۳۲
2-۳-۲ سگاه: ۳۳
2-۳-۳ چهار گاه: ۳۳
2-۳-۴ ماهور: ۳۳
2-۳-۵ همایون: ۳۳
2-۳-۶ راست پنج گاه: ۳۳
2-۴ شعر و موسیقی ۳۳
2-۵-۱ موسیقی محلی: ۳۵
2-۵-۲ موسیقی کلاسیک (Classic music) ۳۵
2-۶-۱ سمفونی ( Symphony) ۳۸
2-۶-۲ مفهوم سمفونی و مقیاس در معماری ۴۱
2-۷ اپرا و موسیقی و نمایش ۴۳
2-۸ پیدایش کلمه موزیک ۴۴
2-۸-۱ <<پیدایش نُت >> 45
2-۸-۲ << سازها و دسته بندی آنان >> 45
1- بادی ها: ۴۵
2- کوبه ای ها: ۴۶
3- پوستی ها: ۴۷
4- سیمی ها: ۴۷
5- سازهای مکانیکی و الکترونیکی: ۴۷
2-۹ انواع ساز از حیث جنس ۴۸
فصل سوم ۵۱
3-۱ تاریخچه پیدایش موسیقی ۵۲
3-۱-۱ موسیقی مذهبی ۵۵
3-۱-۲ موسیقی نظامی ۵۵
3-۱-۳ موسیقی مجلسی ۵۶
3-۲ ساختار تاریخی معماری و موسیقی از هنر کلاسیک تا هنر پیشرو شیوه گری ۵۶
3-۲-۱ باروک ۵۷
3-۲-۲ تاریخ موسیقی هخامنشیان ۵۸
3-۲-۲-۱ موسیفی مذهبی ۵۸
3-۲-۲-۲ موسیقی رزمی ۵۹
3-۲-۲-۳ موسیقی مجلسی ۵۹
3-۲-۳ موسیقی در دوران ساسانیان ۶۰
3-۲-۴ موسیقی کردی ۶۱
3-۳- موسیقی و معماری در ایران معاصر ۶۲
مکتب موسیقی کلاسیک ایران ۶۳
3-۳-۲ پایه های موسیقی ایران ۶۳
3-۴ موسیقی به روایت معماری ۶۴
3-۴-۱ باروری از طریق موسیقی ۶۷
3-۵ موسیقی و معماری ۶۹
3-۵-۱ تأثیر مستقیم موسیقی در معماری ۷۰
3-۵-۲ ابعاد نظری هنر در پیوند معماری با موسیقی ۷۲
3-۵-۳ روابط میان موسیقی و معماری ۷۳
3-۵-۳-۱ ریتم: ۷۶
3-۵-۳-۳ خط : ۷۷
3-۵-۳-۴ فضا: ۷۸
3-۶-۱ معماری موسیقی ۷۹
3-۷ طرح یا تار و پود موسیقی ۸۳
ارگان موسیقی ۸۵
3-۸-۱ ریتم یا ضرب : ۸۵
3-۸-۲ ملودی و لحن ۸۷
3-۸-۳ هارمونی یا هماهنگی ۸۸
3-۸-۴ تمبر یا رنگ آمیزی (آرایش) ۸۹
فصل چهارم ۹۲
4-۱ آگوستیک ۹۳
4-۱-۱ فیزیک صوت: ۹۳
زیر و بمی یا ارتفاع صوت: ۹۳
دیرند (کشش): ۹۴
4-۱-۲ شدت یا دینامیسم: ۹۴
4-۱-۳ طنین یا رنگ: ۹۴
4-۲ مبانی تئوری ۹۵
4-۲-۱ آگوستیک هندسی ۹۵
4-۲-۲ آکوستیک استاتیکی ۹۷
4-۳ تباهی آکوستیکی ABSORPTION ۹۹
4-۴ آبسور بنت ها ۱۰۰
4-۴-۱ تأثیر فضای خالی ۱۰۲
4-۴-۲ مصالح آبسوربنت با ضریب آبسورپیسون بسیار زیاد ۱۰۳
4-۴-۳ مواد آبسور بنت شیمیایی ۱۰۴
4-۴-۴ مواد آبسور بنت با روکش سوراخدار ۱۰۴
4-۴-۵ آگوستیک تایل ۱۰۵
4-۴-۶ آبسور بنت های پوسته ای (پانل ) ۱۰۶
4-۴-۷ کوک ( رزوناتر) ۱۰۷
4-۵ طراحی تالارها ۱۱۰
4-۵-۱ حجم ۱۱۰
4-۴-۸ آبسور پیسون تماشاگران و صندلی ها ۱۱۱
4-۵-۲ فرم ۱۱۲
4-۵-۲-۲ فرم سقف ۱۱۵
4-۵-۳ پخشائی ۱۱۷
4-۶ آگوستیک در تالار کنسرت ۱۱۸
4-۷ آرامش ساختمان در برابر لرزش های زمینی ۱۲۰
4-۸ صحنه ها ۱۲۲
4-۹ استاندارد و ضوابط طراحی تالارها ۱۲۳
4-۹-۱ طراحی سن برای ارکستر ۱۲۴
4-۹-۲ حجم ۱۲۴
فصل پنجم ۱۲۶
5-۱ معرفی سازه ۱۲۷
5-۱-۱- عملکرد اصلی سیستم های سازه ای ۱۲۸
5-۱-۲- نیازهای عملکردی ۱۲۹
5-۱-۳ معیارهای زیبا شناسی ۱۲۹
5-۲- نیازهای دوران بهره برداری ۱۳۰
5-۲-۴ – ضوابط اجرایی ۱۳۱
5-۳- سازه طرح: ۱۳۳
5-۳-۱- سازه فضاهای بزرگ: ۱۳۳
5-۳-۲ سقف کاذب در سازه: ۱۳۴
5-۳-۳ جزئیات سقف، کف و دیوارها: ۱۳۴
5-۳-۴- انواع سقف کاذب در پروژه : ۱۳۵
5-۴ مکانیکی ۱۳۵
5-۴-۱ تأسیسات گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع ۱۳۵
5-۴-۲ سیستم تمام هوا ۱۳۶
5-۴-۳ سیستم مشترک هوا و آب ۱۳۶
5-۶ تأسیسات الکتریکی ۱۳۶
5-۴-۳ آبرسانی و تأمین آب ۱۳۸
5-۵ آتش نشانی ۱۳۸
5-۷ اعلام حریق ۱۳۹
5-۸ شبکه کامپیوتری ۱۳۹
فصل ششم ۱۴۱
مقدمه ۱۴۲
6-۱ تالار موسیقی شهر کیوتو ۱۴۳
6-۲ مرکز میرسون ۱۴۶
6-۳ اشتاد گالری در اشتوتگارد ۱۵۲
6-۴ مرکز هنرهای نمایشی Le corum ۱۵۶
6-۵ مرکز هنرهای نمایشی و موسیقی گریتوس ۱۵۸
6-۶ شهر موسیقی ۱۶۱
فصل هفتم ۱۶۲
7-۱ دلایل انتخاب موضوع: ۱۶۳
7-۲ مراحل دسترسی به طرح ۱۶۴
7-۲-۱ آفرینش ایده ۱۶۴
7-۲-۲- روند شکل گیری ۱۶۶
فصل هشتم ۱۶۸
7-۱- تحلیل سایت و مکان یابی ساخنمان: ۱۶۹
7-۱-۱- معرفی سایت: ۱۶۹
7-۱-۲- تحلیل سایت: ۱۶۹
7-۱-۳- موقعیت دسترسی : ۱۷۰
7-۲ – نور مناسب: ۱۷۰
7-۳- باد غالب: ۱۷۰
7-۳-۱- منظر مناسب : ۱۷۰
7-۴- ضرورت طرح و دلایل انتخاب موضوع پروژه: ۱۷۰
7-۴-۱- ایده و الگو ۱۷۱
دانلود مستقیم از سایت میهن بنا: