و در اینجا رندر اولیه را می بینیم:[divider][divider]
همچنین بعضی پاسها (لایه ها) مانند DOF ، Object ID ، Vray Reflection و Fog را نیز رندر گرفتم.
بعد از تولید (Post Production) :
این پروسه، مهمترین بخش از کار بود، چرا که به من این امکان را می داد تا بتوانم اشتباهات رندر را برطرف کنم و پرداخت هنری مورد نظرم را به آن اضافه کنم.[divider][divider]
بعد از آن، با استفاده از لایه ی Object ID، خیابان را ایزوله کردم و برای برطرف کردن اشکالات (مانند حذف بعضی از highlightها بر روی سنگفرش) اصلاح رنگ بر روی آن انجام دادم.[divider][divider]
سپس برای افزودن انعکاس خیابان، لایه ی reflection را با آن ترکیب کردم.[divider][divider]
بعد از آن color balance را برای تمامی تصاویر اصلاح کردم. ابتدا gamma را به ۱٫۴ افزایش دادم و پارامترهای shadows و midtones را تنظیم کردم.[divider]
همیشه افزودن مقداری کثیفی به بعضی از قسمتها، باعث طبیعی تر شدن یک تصویر می شود، بنابراین کار بر روی این بخش پروژه را شروع کردم و لایه ی dirt را با مود ترکیب overlay به همراه مقداری شفافیت، به تصویر اضاقه کردم.[divider]
5 Comments
غلامعلی
لطفا منابعتون که متن رو ازش کپی کردین بنویسید.
محمدمیلاد خسروی
دوست عزیز در پایان مطلب در صفحه چهارم منبع ذکر شده.
مچ گیر
لطفا منابعی که اطلاعاتتون رو از روش کپ زدن اعلام فرمایید.
چرا که اطلاعات سایت را با ذکر منبع باید استفاده کنید
*** توجه ***
.کپی برداری غیر مجاز ، کاری غیراخلاقی و غیر حرفه ای است.
محمدمیلاد خسروی
دوست عزیز در پایان مطلب در صفحه چهارم منبع ذکر شده.لطفا دقت کنید بعد تذکر بدید
مهرداد
بسیار عالی بود. لذت بردم.
ای کاش میشد فایل نهایی مکس رو با تمام متریالهاش برای دانلود میگذاشتید!