یک ایده شخصی میباشد که توسط Gusde Wastubali پیاده سازی شده وبه بهترین شکل توانسته مخاطب خود را جذب نماید.این اثر جایزه Top 5 V-Ray Workshop را نیز از آن خود کرده است.
متریال های اصلی شامل بتن ، شیشه ، چوب و دیوار های سفید نقاشی شده است.برای چمن ها من از iGrass iBushes vol. 1 و برای کم کردن تعداد پلی گون ها که با استفاده از multiscatter چمن ها را پخش کردیم از مدیفایر optimised استفاده کردیم.
این رندر با متریال های پیش فرض می باشد.
تنظیمات متریال های بتن در صحنه ساخته شده با یک shader
تنظیمات MultiScater که در این بخش من فقط Rotate ، Scale به صورت تصادفی تنظیم کردم.همچنین من از درخت های مجموعه Evermotion در پروژه استفاده کردم.
برای نور نیز من از Vray Sun با تنظیمات زیر استفاده کردم.
تنظیمات دوربین V-Ray
تنظیمات رندر مربوط به پلاگین Vray که همان طور که مشاهده می نمایید در ۶ لایه به طور جداگانه خروجی گرفتم.
من از این تصویر برای پس زمینه کار استفاده کردم.
لایه رندر : Raw Render
لایه z-depth برای fog effect
لایه رندر : V-Ray Lighting element
لایه رندر : V-Ray reflection
لایه رندر : درختان از رو به رو
رندر بدون color adjustment
حالت Wire برای ماسک
ویرایش رندر با استفاده از براش های نرم . (۱۰-۱۵% opacity)
برای ویرایش و اصلاح رنگ از balance ، levels، curves و ترکیب با پلاگین Color Efex Pro 4 استفاده کردم.
رندر های نهایی را هم در زیر مشاهده می نمایید.
منبع : evermotion